close
Spolupráce

Technická správa nemovitostí a Elektronický Domovní Asistent (EDA)

PPMAS_01

Máte přetrvávající potíže s technickou správou nebo údržbou vašich nemovitostí? Kvůli opravě výtahu, seřízení měřidel nebo revizi kotelny utrácíte mnoho finančních prostředků u více různých firem? Využijte pomoc profesionálů a obraťte se na pražskou společnost Prague Property Management (PPM), která vše vyřeší za vás. Technická správa nemovitostí a Elektronický domovní asistent (EDA) vám ušetří mnoho starostí, času a také nemalé množství finančních prostředků.

901674706

Profesionální technická správa nemovitostí od Prague Property Management

V renomované společnosti PPM, a.s. pro vás zajišťujeme komplexní realitní služby. Nabízíme správu bytových i nebytových prostor a mnoho dalších odborných služeb pro společenství vlastníků jednotek (SVJ), bytová družstva (BD) i jednotlivé vlastníky v Praze a blízkém okolí.

Naše technická správa nemovitostí obsahuje balíček služeb, díky kterým provádíme periodické kontroly společných prostor a dalších částí domu. Spadá sem profesionální správa, údržba, servis a revize všech technologických zařízení ve vašem bytovém domě nebo jiné nemovitosti. Zajišťujeme nepřetržité vyprošťování z výtahů, staráme se i o kotelnu nebo prádelnu. Naši specialisté vedou podrobné evidence odečtů vodoměrů, plynoměrů, měřidel tepla i jejich revizí. Při poruše se zasadíme o servis daného zařízení, nebo o jeho výměnu.

Vyřizujeme různé podněty, návrhy a připomínky vlastníků bytových jednotek. Pečlivě monitorujeme a zaznamenáváme škody, pojistné události atd.. Samozřejmostí zajišťujeme nonstop havarijní službu, optimalizujeme náklady provozu všech vašich zařízení, které máte ve správě.

EDA vám rychle pomůže s řešením potíží, ať jste kdekoliv

Chcete nahlásit nějaký požadavek, problém nebo se našich specialistů prostě jen zeptat? Zjistili jste nějakou závadu a potřebujte její urychlenou opravu? Netrapte se hledáním telefonního čísla na odpovědnou osobu. Vše můžete řešit rychle, jednoduše a odkudkoli na světě.

Díky službě Elektronický Domovní Asistent (EDA) můžete své přání, dotaz nebo problém nahlásit ihned. Dříve, než na něj zapomenete nebo než přeroste v katastrofu. Systém EDA tvoří kmenoví specialisté. Nemusíte tak mít strach, že se dovoláte do nějakého call-centra, kde se váš požadavek bude řešit několik dní nebo týdnů. Navíc se vám nestane, že by se na váš dotaz nebo hlášení závady zapomnělo.

Elektronický Domovní Asistent (EDA) efektivně propojuje všechny naše odborníky. Od profesionálních předsedů SVJ, přes techniky a opraváře, až po specialisty pro řešení havárií. EDA je vám k dispozici každý všední den mezi 8:00 a 18:00. Na telefonním čísle +420 775 885 885. V klientské zóně na webových stránkách PPM pak fungujeme non stop.

Autor Jaroslav

Komentáře k článku